Fodring.

Inatt sov jag hos Frida, vi somna typ 5 och vaknade vid 9 somna om till 11 la kvar i sängen till typ 12. Sen halv två åkte vi till väla, gick där ett tag med Matilda, Danne och Makkan sen åkte vi vidare till hööks där jag köpte lite nya grejor till C :) De blev ett nytt fleecetäcke, pannband, gummiplattor eller vad de heter till mina stigbyglar, en rosa luddig grimma och ett schabrak. Nöjd över vad jag köpte, och allt passade henne perfekt. Sen följde MAtilda med mig hem och sover här i natt, vi har varit i stallet, gav hästarna mat och natta allihopa. I morgn ska vi väcka liv på alla och ge dom lite mat innan dom får gå ut i hagen och ha de gött. Ska rida C lite i gen, Matilda kommer fota och filma.. håll utkik! :D Men nu ska vi kolla film och äta godis. Kram <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0