15 saker ni inte visste om mig

* Går det dåligt på en tävling tar jag ALLTID på mig skulden, oavsett om Sharon har stått på bakbenen hela programmet.

* Jag glömmer ibland stänga boxen till Sharon.

* Jag vill rida OS på Lorrie.

* Det tar 5 minuter för mig att göra vid mig på morgonen inför skolan.

* Jag är så sjukt mörkrädd, jag går ALDRIG ut ensam om det är mörkt ute.

* Jag har placeringar upp till nationell/elit dressyr.

* Jag får panik om ngn låser mig ute, tex om jag står utanför huset själv.

* Jag har tävlat andras hästar.

* Jag älskar att hoppa med Sharon men vi både är för fega för att hoppa lite högre.

* En gång var Sharon så pigg så hon reste sig och jag trillade av. Samtidigt råkade jag rycka henne i munnen och jag hade dåligt samvete i två veckor efter så jag red bara på bettlöst.

* Jag är en tävlingsmänniska även i skolan på prov. Jag vill alltid va bäst :)

* Jag har brutit mitt ben när jag var 11 år. Jag missade även då finalerna i Allsvenskan i dressyr.

* Jag har varit i Thailand 5 gånger, och en 6 gång blir det :D

* Jag har ägt världens finaste häst i 5 månader och 19 dagar.

* Jag älskar mina hästar mest över allt annat här på jorden. Jag är så otroligt tacksam för jag får låna Sharon och att vi köpte Lorrie. Utan dom är jag inte hel. Bara en sån sak att dom gnäggar när jag kommer ut och hälsar på dom i hagen och att dom slickar mig i huvudet <3


Onödig fakta för den som har lika tråkigt som jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0