Barbacka.

I går red jag C barbacka, eftersom att vi hoppade i onsdags så red jag mest skrittabete men även lite trav. :) Travade av på helt långa tyglar och bara använde rösten.. hon är så duktigt. Smackade lite och då  börja hon trava, lät henne trava och välja väg själv (hehe) hon gjorde först  en volt sen snett  i genom (duktig häst) bad henne sakta av (brr) typ? Hon sakta av direkt utan att tveka. Bad henne sen göra halt och byta varv genom att visa med handen. Hon fattade direkt. Chakira är så klok :)) 
Frida skritta av henne. 
I dag ska jag till Bjuv så hon får vila, drar ner när jag kommer hem i kväll vid typ sju, pussa på henne lite och mysa ♥ Näe, nu ska jag duscha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0