Hemma.

Hemma hos mamma nu, har varit nere i stallet. Mockat, hällt in ny spån, fixat mat, hö och vatten och tagit in hästarna eftersom jag har in och utsläpp denna helgen. Lite jobbigt eftersom jag har praoat denna veckan och är supertrött och ska upp sådär kvart i sju.. kul! Eller inte.
 
Chakira kom i alla fall hur som helst i full galopp från hagen när hon hörde att de va jag och gnäggade.. åh blev så  glad att äntligen få träffa henne. Hon tryckte upp huvudet i ansiktet på mig och skulle pussas (inte likt henne, men hur mysigt som helst) :) min plutta. 
Men nu måste jag sova eftersom jag ska upp i tid i morgon. 
Sov gott. ♥
Bästa lillebror och jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0