Inget intressant.

Dåligt uppdatering från min sida, men har inget vettigt att blogga om eftersom jag inte är i stallet.
Men i allafall, sista praodagen i dag, ska jag vara ärlig så va de riktigt tråkigt att åka därifrån. All personal va sååå roliga. Fast dock va de skönt på ett sätt eftersom man har varit mega trött på kvällarna, + att jag äntligen får åka hem till Chakira i morgon. Asså kan inte beskriva med ord hur mycket jag saknar henne.. åhh!
Vet inte alls när jag kommer hem i morgon, får hoppas jag hinner åka ner till stallet innan de blir mörkt. Tror jag ska rida ett dressyrpass på henne om vi inte skulle ner till Madick och hoppa. Ska höra med Frida lite mer om hur de har gått så jag kan skriva om de. Eller om hon kanske kan gästblogga och göra de själv :) Men nu ska jag ner och dricka. Vi hörs i morgon! Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0