Löshoppad

Jag cyklade till stallet innan idag, vid ca 11. Jag mockade, fixade maten, packade hö och fyllde vatten. Sedan gick jag ut och hämtade Sharon. Hon kom in och fick dricka. Hon tycker inte om att dricka bara vatten så hon fick dricka vatten med kli och havre. Så fick hon i sig lite vatten iaf.

Sen gick jag ner i ridhuset och byggde hinder. Jag skulle ju löshoppa Lorrie idag.

Sen tog jag in honom och ryktade han, tvättade såren han har, satt på benskydd och tränsade honom.

Jag gick sedan ner och lät honom skritta några varv innan han kom i trav på några låga hinder.

Oxern slutade på 120 cm. Han tyckte det var så kul så han busade efter varje språng haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0