Stallet.

Underbart att vara tillbaks i lilla kvidinge i gen! 
I går red jag i genom C eftersom hon inte har gått något pass denna veckan, hon va hur duktigt som helst. Går inte att förklara känslan. I dag red jag bara henne lugnt. Skritta fram rätt länge. Trava i lång och låg form (red på halvlånga tyglar genom hela passet) dock va hon lite bråkig och ville inte riktigt jobba som ett team. Men ville inte bråka för jag vet hur de slutar. Så fortsatte, höll mig på en volt och hon gav sug efter många om och men.. skritta av länge. Sitter just nu på rummet med Frida (hon ska sova här). Har gjort utmaningar, har bara några få kvar att göra. Så ska klippa i hopa dom och så. Men nu måste vi sova. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0