Tuff vecka.

Har haft dåligt med tid för att blogga. Tur att Sanna uppdaterar er! :)
 
Vi har ju prao denna och nästa vecka, vi fick sluta på Pistachia eftersom vi fick sitta mer DISKTBORSTE och skrubba GOLVET, man brukar väl använda en mopp till de? Vi fick göra en massamassa mer onödiga saker som vi inte hade fått veta att vi skulle göra. Vi fick veta helt olika saker när vi va där och skrev papper, men de blev något helt annat. Tråkigt eftersom vi sett fram emot de så mycket, men så är de. Vi hade bråttom med att fixa prao till nästa vecka så de fick bli Beijer (stav) Min låtsas mamma fixa, de va lättast att bara ta något sånt där. Vi fick i alla fall va i skolan i dag, pluggade matte ett tag och sen fick vi hjälpa vår mattelärare med 7:orna så sluta vi vid 2. Skulle ta tåget hem och byta i Ramlösa, men då va de något fel på växlarna så vi fick stanna mitt ute i ingenstans, sen fick vi vänta på ett mötande tåg, och sen hade de hänt en olycka i mörarp vid järnvägen så då fick vi stanna så med. Vi missade tåget i ramlösa och fick åka vidare till knutpunkten och gå i stan ett tag och ta nästa tåg hem till Vallåkra. 
 
I går fyllde jag ju som sagt år. 
Ställde alarmet och vakna ju såklart när de ringde ;) sen kom mina småsyskon och låtsas mamma in med presenter. Fick en kamera (Canon 1100D, en kameraväska, minneskort och putsduk) 1 ritad teckning utav Mila och Rasmus, smink utav Michaela och Matilda, en grimma utav Frida som jag har berättat! I helgen får jag utav släkten på mammas sida :) 
 
Men nu är jag och Matilda skit trötta och ska väl typ sova, eller glo film eller något. 
Ska sluta skriva en massa ointressanta inlägg. Skriver i morgon om hur de har gått för Frida och Chakira. Men kan berätta att de har gått super bra! Frida är jätte glad över att hon får ta hand om henne och jag är glad över att hon sköter sig och är lika snäll även fast jag inte är hemma ;) I morgon drar jag hem till Kvidinge och får äntligen träffa henne.. saknaden är ju ENORM :(
 
Nä, godnatt.. vi hörs i morgon! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0