Emma- Ojdå

Opps, förlåt för att jag inte har bloggat. Har rätt mycket just nu, skolan, läxor, hästen, kompiar och familjen. Men jag försöker trycka in allt. Fast denna gången kom bloggen utanför planeringen. 
 
I helgen va jag hos pappa med Frida, i söndags kom vi hem i gen. Drog ner till stallet.. Mocka, byta vatten, fixa hö och mat och pyssla om min prinsessa. 
I går stack jag och Frida till hööks direkt efter skolan eftersom jag skulle köpa lite behövliga saker men sluta med att jag kom hem med lite annat som inte va planerat. (bilder kommer, när jag har kommit hem från stallet.) Kom hem lite innan sju! Åt, byta om och direkt ner till stallet, red C gick inte så bra eftersom jag red på ridbanan och där är allt läskigt, grisar, någon plastpåse, hästarna, och ja allt som rör sig typ. Men hon slappna av i slutet. 
I dag ska hon vila, men ska pyssla om henne rejält, hon ska glänsa som en diamant. Funderar på att gå en runda.. fast tror hon får stå helt och hållet och bara mysa. 
Men nu måste jag skynda mig, kram ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0