Emma- Sjuk..

I går kom en förkyldning som brev på posten -.-
Mamma fick sjukanmäla mig, men va tvungen att sticka ner till stallet i morse eftersom C skulle få nya skor (skulle egentligen vara ledig halva dagen ungefär), de gick väl hyfsat bra. Hon tyckte nog de va lite obehagligt i mellan åt men fixa de bra ändå! 1 mindre sak att tänka på. 
Har fixat allt i stallet så i kväll blir de bara att slappa i soffan med familjen. *I morgon ska jag däremot ut och rida, tror att bomben fylls med energi just nu. Ska rida ut, men jobba henne mycket i trav och försöka få henne lite avslappnad i galoppen. Skritta av och fram läänge. 
 
Datan vill inte lägga över bilderna, dom togs bort -.- men tog från hööks hemsida. Så ni får bilder under! :)
Nu ska jag chilla vidare.
Man/svans borsten och penslen köpte jag från biltema :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0