Här ska de stå en rubrik.

Är hemma hos pappa nu, han hämta mig lite över sex, innan de hann jag åka ner till stallet! 
Fixade mat, hö, byta vatten, mocka och pussa på C lite i hagen. Fixade maten och höet till i morgon då Frida tar henne så nästan allt är klart till i morgon också :) skönt!
I morgon så händer väl inget speciellt, ska sitta hemma och plugga lite, behöver komma fatt i matten.. så de får bli lite skola även fast vi har lov nu. 
Just nu sitter jag i soffan och kollar bloggar, väntar på att pappa och Robin ska komma hem, sen även Mielinda och se i fall hon hitta något fint på puma outleten ;) Sen blir de tacokäk.
 
Nu ska jag kolla vidare, hörs i kväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0