~ kommer inte på rubrik ~

Jag har ju inte kunnat blogga pga av mitt internet.

Men som Emma sa så res vi ut. Vi hade skitkul, snackade om allt mellan himmel och jord och hittade på allmänt galna saker xD

Lorrie hann jag aldrig löshoppa, jag gör det antingen idag (lördag) eller söndag. Men han hade en longergjord på sig för första gången idag. Innan har han haft en vanlig täckesgjord så han skulle vänja sig vid att det drog lite runt magen.
Men han reagerade inte alls!

Jag tror inte det kommer vara något problem med att rida in honom eftersom han är så snäll och tar allt med ro. Dessutom litar han på sig själv och om man frågar honom så är han den absolut snyggaste i världen haha!
Så söt.

Men imorgon kommer det förmodligen upp lite nya bilder. Jag har inte bestämt mig helt för vilken outfit jag ska ha, det återstå att se.

Men ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0