Ojoj.

De var ett tag sen vi hördes av sist.. tråkigt nog :/
Laddarna till våra datorer hemma hos mamma är väldigt konstiga, laddar bara om man sätter den på ett visst sätt.. men sen har vi även haft mycket läxor denna veckan. I går satt jag och Micheala och pluggade tillsammans i 5 timmar, alla läxor blev nästan klara. Lite innan nio var jag nere i stallet, tvättade Chakiras sår och pyssla om henne lite. I dag kollade jag i fall hon halta, men de va ingenting. Så lät henne få springa av sig lite på ridbanan.
Tränade ledarskap, gick fruktansvärt bra!! Hon lyssnar så otroligt bra på min röst både från ryggen och marken. Hela tiden fokus på vart jag är och vad jag gör. Duktig häst!
Gick förbi grisarna utan probelm med grimskaftet hängandes. Ahh.. jag är så stolt :')
 
I morgon ska hon få vila, ska till Sanna på kalas och på söndag ska vi faktiskt rida ut med sällskap utav Sanna och Sharon.. de va jätte längesen vi red tillsammans så de ska bli kul+ att Chakira ska få träffa Sharon första gångem så vi får väl se hur de går, men de brukar inte vara något problem för C att träffa nya hästkompisar ;)
 
Just nu sitter jag och Micki hos pappa i vårt kök försökte precis uppdatera min telefon.. vet dock inte om de gick!? hehe, men vi får försöka igen typ i morgon.
Näe, nu ska vi hitta på något, vi hörs kanske senare annars i morgon!
Ha de bra.
 
 
Bara för dålig uppdatering fick ni lite gamla fina bilder på världens finaste Chakira :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0