Planering.

Sen sist jag blogga har jag bakat kladdkaka med Robin (lillebror) annars ingenting. 
Har planerat lite hur C ska gå denna nästa vecka (från i morgon), så de kommer längre ner!
Dagen ar bara runnit i väg och jag får ingenting gjort, känns så konstigt att bara sitta och inte göra någonting när jag vet att jag har massor att göra i kvidinge, bland annat åka ner och rasta C, träffa Frida och famljen. Vet att min ena lillebror är sjukt ledsen när vi åker till pappa.. vilket känns sådär, vill just nu bara dit och träffa alla och pussa på min underbara häst. Saknar henne super duper mycket, haha asså gud, jag har varit borta i 2 dagar och typ har ångest. HAHAHA, </3
 
Måndag: Hoppa (bilder och eventuellt film kommer) :D
Tisdag: Promenad, träna ledarskap.
Onsdag: Vila.
Torsdag: Rida barbacka. (skritt & trav)
Fredag: Vila, eventuellt fota nya uppställnings bilder.
Lördag: Frida rider, jag coachar.
Söndag: Vila.
 
Får bli en lugn vecka för Chakiras del, hon får halvt höstlov hon med :)
Kommer nog snart låta henne vila från ridningen ett tag, i alla fall 2 månader och tömköra, ut och gå, trickträna, NH och bara ha kul nu när vintern börjar dra sig hit. Hoppas bara inte de blir allt för jävligt väder. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0