Ridpasset på Sharon idag

Idag red jag Sharon i ridhuset med sällskap av Jennie :)

Jag började med att jobba henne i en lång, låg form. Jag gjorde en del bakdelsvändningar och skänkelvikningar.
Jag kom ganska snabbt igång i trav, hon kändes fin redan från början.
När hon hade fått travar i kanske 7 minuter kom jag fram i galopp och jobbade loss det sista i en rund form men ändå ganska samlad, ja ni fattar xd

Lite senare red jag öppnor i samlad trav. Hon var jättefin i ena varvet men i andra varvet ville hon gärna slå sig fri, men vi fick rätt på det också.

Sen gjorde jag tempoväxlingar i galoppen och efter det var hon jätte, jättefin så jag avslutade där med att trava henne i en låg form med rundad nacke och rygg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0