Sharon idag

Idag tänkte jag löshoppa Sharon men det kom folk som skulle rida i ridhuset under hela dagen så jag hann bara löshoppa Lorrie. (Mer om det senare)

Jag red lite markarbete på henne istället. Jag red mycket lösgörande arbete och en del öppnor. Hon börjar göra dom bra nu! Stundtals står hon emot lite. Jag tränade också mycket på det som det stod i protokollet. Att hon ska vara mer eftergiven i piruetterna. Efter en del piruetter gjorde hon dom riktigt, riktigt bra.

Tillbaka till öppnorna: Jag har bestämt mig för att träna intensivt med dom nu från till söndag så dom sitter bra. Det är mest dom som gör att procenten sjunker annars. Men gör jag för många öppnor tröttnar hon och gör dom inte alls, bara står emot. Så man får mest anpassa sig efter prinsessan :)

Så här såg hon ut idag. Ingen direkt välmatchad outfit (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0