Stolt.

Gud asså, min häst.. hon är så fin!
 
Hoppningen i dag gick så himla bra, fick hjälp av mamma. 
 
Började med att skritta henne på långatyglar och få sträcka ut lite extra. Efter ett tag började jag jobba henne i skritte, satan vad fin hon va! Travade fram när jag tyckte hon kändes fin och  lyssnapå mina hjälper. Super duktig här med, inget tjaffs alls. Travade över dom 2 bommarna, hon drog väldigt mycket in mot mitten så jag fick vara beredd på ytter hela tiden.. men till slut så gick de bra. Mamma  la upp bommen på ena sidan  (våra hemmagjorda stöd  är 60 cm) Chakira  hade någon så otrolig framåtbjudning så jag hade ju mycket att tänka på samtidigt, hon behövde grymt mycket stöd på  ytter men samtidigt hålla  i henne lite så hon inte krascha. Hon hoppa det super super bra! Hon va väldigt svår att hänga med på för hon tog något så otroliga  stora språng, men jag hängde faktiskt med, förutom en gång då hon kom för mycket in mot mitten och trodde att hon va förbi hindret men insåg snabbt att stödet va precis famför och då tog hon världens skutt över! 
Sen la hon upp andra sidan också (räcke) Kom i galopp, otroooolig framåtbjudning här med och ett mega hopp över. 
 
De bästa med i dag va nog att hon tyckte de va jätte kul, öronen spettsade så dom nästan flög av ;) haha, nej men hon tyckte verkligen de va jätte kul.. super kul att hon har sån framåtbjudning och teknik med benen. Skit kul faktiskt. 
 
Nu ska jag faktiskt va lite social med mamma och Peda. 
Hörs mer i morgon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0