Stolt :')

Idag tog vi på tränset på Lorrie för första gången, ååhh han va så snäll. Visst, han drog upp huvudet, men vilken häst gör inte det som aldrig har haft det på sig? Jag är så otroligt stolt att jag äger en som häst som han, kunde bara fått någon bättre häst än min Lorrie <3

Jag åkte till stallet igen på kvällen och då löshoppade jag och Jennie honom. Jag gick först över bommarna med honom sen fick han hoppa. Han hoppade kanske 60 cm? Det var första gången han hoppade. Superduktig <3 men han brydde sig inte om hinderna, han var mer intresserad av speglarna haha! Varje gång han ser ett fönster eller en spegel där han kan se sig själv så måste han dit, han måste se på sig själv <3

Och han har en sån fin trav! Jag måste filma någon dag, jag dör.

Nej, jag älskar honom av hela mitt hjärta och skulle aldrig kunna byta ut han mot en Grand-prix häst tex. Inte ens om någon erbjöd 110 miljoner <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0