Träning @ Sharon

Igår var jag och Sharon och tränade igen. Hon började att chocka mig redan när vi skulle lasta. Mamma var och pratade med Jeanette och jag skulle testa lasta Sharon själv på skoj (jag har testat innan men hon har totalvägrat) men jag styrde henne mot transporten och släppte in henne, och hon gick in helt själv. Så det var bara för mig att stänga. Men inne i transporten hänger en krubba och hon vet om att där alltid är mat.

Men sen till träningen. Vi böjde henne, red förvänd galopp och red i låg form i jättesamlad trav och galopp. Hon tyckte det var sk*t jobbig men kämpade på bra.
Jag är nöjd med henne.
Hon var genomsvettig.

Men ack vad rolig hon är att rida nu när det går att göra några mer "avancerade" rörelser. Det gick inte innan för hon drog upp huvudet och sprang iväg hehe.

Nej jag är så stolt över min fina lilla flicka :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0