Emma- Dålig uppdatering från min sida.

Sanna har uppdaterat mycket, men jag är ju lite sämre. Men ska bli bättre!
 
Skolan gick bra som vanligt, tränade på en låt som ska redovisas i morgon.. gick inte så bra, får hoppas de går bättre i morgon! Sen efter skolan stack jag hem, bussen va "bara" 20 minuter sen. Maten va klar och serverad när jag kom hem så satte mig och åt direkt, byta om efter de och stack ner till stallet. Mocka, fixa mat och hö. Tog in Chakira och fixa henne. Sen red Frida med mig sidan om till grustaget. Hjälpte henne lite för att hitta fler knappar och veta hur allt ska bli rätt, de blir så mycket bättre för varje gång hon hoppar upp på hennes rygg. Vi red förbi unghästar och över en stor väg, Chakira va som vanligt sten cool sket i allt och va såå koncentrerad på ryttaren och lyssnade jätte bra. Riktigt skönt att ha en så duktig unghäst! Hon red runt i skritt, trav och lite galopp runt högarna och lite så. Chakira gick jätte fint och Frida fortsätter kämpa med att hitta rätt. De såg super bra ut. I morgon får hon en välförtjänt vilodag. 
Nu ska jag hoppa in i duschen sen sova. 
Bild på Chakira innan vi köpt henne. Hehe, gullet! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0