Emma-Duktiga

Va ett tag sen vi hördes sist, men nu är jag hemma och har landat i min säng.
Vi stack ner till stallet innan (igen) såg den nya ponnyn som kom, jätte sött sto! :) Sen cykla jag och Frida hem till mig, tog med min hund och sen stack vi ut och sprang. Alice va hela tiden framför, haha de såg riktigt gulligt ut. Kom hem och hoppade in i duschen, kollade på x-factor och nu sitter jag här och skriver. 
 
Skola som vanligt i morgon, stallet på eftermiddagen, C får vila och på tisdag rider Frida henne. På torsdag rider jag nog ut i gen. Hon tyckte de va så himla kul så får passa på nu innan vintern kommer och hon ska vila. Ska se om jag kan fota lite nya bilder eller något.. har inga nya bilder på min lille sessa, så de är dags för de nu!
 
Men nu ska jag sova, god natt.
Mobilbild, därav kvalitén!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0