Dagar.. Dåligt med tid.

Denna veckan har de varit så lite till tid allt typ. Red som sagt med på en lektion i tisdags sen skulle jag egentligen rida lite lätt dagen efter, men vi hade nationella osv och prov idag där jag inte kan någonting så har försökt trycka in det i huvudet. Igår va de konsert så då fick mamma ta C, hon hann inte longera eller något så hon fick stå även då.. Det va egentligen inte tänkt sådär. Men ja, kan inte görs något åt saken nu.. Känner att jag måste klara skolan nu i första hand. Men tror faktiskt inte C tar skada utav att stå. Idag ska jag longera henne med inspänningar, imorgon blir de bara något lätt och på söndag hoppträning. Ska alldeles strax ha matte, sen no och därefter slutar vi. Drar till stallet sen vidare till Bjuv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0