Framridning - tävling

Något som irriterar mig supermycket är när folk rider ivägen för en på tävlingar. Man ska alltid hålla till höger vilket jag själv vet med mig att jag ALLTID gör. Men där är faktiskt ganska många som inte håller till höger. Tex på tävlingen i helgen var där 1 ryttare som red ivägen för mig hela tiden! Jag blir så sjukt irriterad vilket tyvärr påverkar Sharon för jag blir irriterad på henne så fort hon gör något litet litet fel som jag annars inte hade sagt till henne om. När jag tex ser att folk kommer på långsidan och gör en öppna då är det självklart att jag aktar mig, även om jag egentligen skulle varit kvar ute på spåret. Innan man åker ut och tävla tycker jag man borde lära sig högerregeln. Herregud, dom jag rider fram med är liksom 15+, man borde kunna reglerna då...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0