Lockat hår.

Stallet fixat, Chakira fick en make over. Borsta av en del päls osv. Mockade noga då hästarna blev avmaskade igår. Rensade 3 skottkärror i hagen, osv. Fick iallafall lite gjort idag :)
Imorgon ska jag rida med på lektion, på onsdag får de blir lite lätt ridning och på torsdag får hon vila, på kvällen har skolan konsert. Fredag går vi halvdag så då får hon trimmas lite i dressyr, på lördag vila och söndag hoppträning. Känns bra att ha ett schema över hela veckan.

Har duschat, sen när håret va torrt lockade jag de. Imorgon taggar vi nationella i SO. Därefter fortsätter jag och Sanna på vårat projekt i syslöjden :D men nu ska jag sovs. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0