Trött, skola, fredag.

Sitter nu i skolan och är verkligen hur trött som helst. Som tur är så är de fredag. Efter stallet ikväll ska jag sätta mig och redigera bilderna Anton fotade på mig och Chakira, sn dyker dom upp här. Igår så red jag med på en lektion. Chakira gör verkligen otroliga framsteg och de gick bättre än dom andra gångerna. De va mycket galopparbete och avsaktningar från trav till skritt, och sen trav igen. Galoppfattningar och stora serpentinbågar med volter i botten. Chakira skötte sig fint och i slutet kändes de bra även fast hon va hur trött som helst. Jag va nöjd och de va nog Chakira också. När vi skritta av så gick hon och frusta, skakade på huvudet och hade öronen spetsade. Haha, sötan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0