Älskade

C var GRYM idag! Finner inga ord för hur bra de verkligen går för oss nu. De roliga med att ha häst kommer tillbaka, sommaren kommer snart och de ska hårdtränas, hon ska få mer muskler än någonsin, hopptränas, dressyrtränas och bli bättre än vad hon vad hon någonsin varit!!! Jag tror på oss, vi kommer klara allt tillsammans. Längtar till sommaren <3

Jag har också haft en jävla tur, att min första egna häst passa mig såhär bra och att vi klickade vid första ögonkastet. Jag såg hennes annons och sa att "hon ska jag ha" jag hittade rätt redan där. Bland alla dessa höstar hitta jag just Chakira. Hur underbart som helt!
Allt går bättre än bäst just nu! <3

C idag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0