Dagen idag.

Sov hos pappsen inatt. Jag och Robin tog tåget kvart över sju från vallåkra. Halv va vi på knutan. Vänta på tåget till Åstorp i 20 min sen stack Robin till sin skola och jag åkte till Åstorp ;) snacka med Johan (klasskamrat) på tåget och gick ner till skolan. Hade bild sen idrott. Riktigt kul! Sen lite annat. Stack till Bjuv efter skolan och va med Danne. Tog tåget hem några minuter över 18 sen bussen från Åstorp. Slängde i mig lite mat och stack till stallet med Anton. Mocka osv. Hon fick vila idag. I morgon ska hon ridas. Tror jag rider med inspänningar så hon inte spänner sig lika mycket som igår.

Imorgon har vi nationella igen, läxa i engelska och tyska sen intar vi helg. C ska ridas och tvättas lite. Hon är en riktig gris just nu ;) hihi. Ska pyssla om henne och lägga så mycket tid jag kan innan de blir måndag igen.
Om 12 dagar (snart 11) åker jag till Egypten. Kommer sakna alla här hemma. Speciellt Chakira, familj och pojkvän :( får klara mig i 1 vecka utan dom. Dock är de skönt att komma bort lite. Kommer ha kul med bästis och hennes familj också. Dom är ju trotts allt som en extra familj. Men nu ska jag sova, natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0