Flyinge idag

Vi körde vid ca 11 idag för det var öppet hus i Flyinge också. Det bar Clinics där och ponnygalopp. Lite roligt va det allt, bland ponnygaloppen så var där en ponny som heter James Bond. Det är en gammal dressyrponny och om jag inte minns helt fel så har den bl.a. vunnit SM.

Jaja, vi lastade ut ca 40 minuter innan så jag hann rida fram i god tid. Sharon var så otroligt stark och pigg men när jag väl skulle rida för dom så gick hon väldigt bra. Lite tramsig var hon allt!
I galoppen var hon något låg i fronten. Efteråt kommenterade dom bl.a. att hon var för tjock. Hon är inte för tjock, hon är lagom nu.

Men jaja, deras åsikt right? Såklart så var det dressyrclinic när jag red vilket var jättetråkigt. Jag hade ju viljat se det. Hästen red jag fram med och den gjorde både piaff och passage. Vääääldigt fin!

Mamma fotade så det dyker upp bilder inom dom närmsta dagarna!

Förresten, i Flyinge fanns Lorries kusin. Lauries Crusador xx (stavning) är Lorries farfar och det var den hästens pappa. Också en fux! Dock stod den bara i boxen, hade varit kul o se hur den rörde sig!

Kan tyvärr inte ladda upp någon bild, mitt internet cpar sig :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0