Galenpanna.

Igår släppte jag C i ridhuset. Hon sprang och sprang och sprang. Det tog aldrig slut.Hon bocka och sparka en massamassa! Haha, riktigt kul att se!
Om det inte är allt förmycket slask på ridbanan idag så tränar jag lite från marken med henne. I morgon får hon vila och på onsdag innan lektionerna drar jag ner och rider. Vi slutar ju tidigt då också så de passar bra. 
 
Om 15 dagar ska jag till Egypten med Matilda och hennes familj, C kommer att tas hand om Ellen som fixar mat vatten, hö och mockar. Jennie kommer att rida henne 3 dagar den veckan, Sen när jag kommer tillbaka den 26 blir de hårdträning. Då ska hon igång och bli en riktigt häst. 
Men nu ska jag och Anton cykla ner till stallet. 
Finaste bäbis ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0