Hej!

Hej! jag har knappt kunnat ta mig upp ur sängen utan att trilla haha! Min bror har precis varit sjuk och det smittade av sig på mig. I tisdags fick jag feber på kvällen, i onsdags stack jag till skolan och gjorde nationella, sen kom mamma och hämtade mig. I torsdags var jag hemma och igår gjorde jag också bara nationella, sen stack hem igen. Så klart blir jag sjuk när det mycket i skolan, tävlingar osv.

Idag är det lite bättre, jag har ingen feber och huvudet håller inte på att sprängas längre.

Snart ska jag gå ner, käka, byta om. Sedan kommer Jennie och hämtar mig. Vi ska rida nu på morgonen.
Vid ca 11 kör jag, mamma, Stella och Kajsa (Kajsa är min och Emmas kusin) till Flyinge med Sharon där bak. Jag kan lova er bilder sen.

Imorgon ska jag tävla jag ska rida FEI inledande och LA:P1. Åh, denna tävlingen har jag sett fram emot, Gud vad jag har längtat. Tävlingsmänniska, hehe? Jag startar inte fören på eftermiddagen så vi får sovmorgon. Fördel att inte starta dom första klasserna :)

Ja vad har mer hänt? Vi har anmält till en tävling till, Båstad. Där ska jag också rida LA:P1 och FEI inledande. Treårstestet för Lorrie är 10,11,12 Maj. Självklart ska han bara gå en av dagarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0