Lorrie och Sharon igår

Igår red jag först Lorrie. Det gick bra! Vi ville att han skulle gå mer fram idag än vad han brukar. Han gick riktigt bra! Efteråt var han plask blöt och jättetrött. Jag har aldrig sett han så lugn. Jag ryktade honom ett tag sen fick han låna Sharons (haha) fleecetäcke, men det passade perfekt på honom. Det är lite stort på henne. Så fick han stå inne tills han hade torkat. Sen bytte jag täcke och släppte ut.

Sharon tömkörde jag. Igår löshoppar hon ganska högt så hon fick ta det lugnt idag. Jag ville att hon skulle vara eftergiven i både sidorna och inte streta emot i sidvärtsrörelserna. Jag tycker det gick bra och i slutet blev hon riktigt fin!

På löshoppningen igår tog vi fram vattenmattan. Lorrie reagerade ingenting men Sharon däremot. Riktigt synd att jag inte filmade första språnget. Jag filmade andra däremot och jag printade en bild därefrån. Ja, ni ser som hon kan hoppa haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0