Prinsessan

Jag red också prinsessan idag!

Jag bröade med att gå med henne, när jag hoppat upp skrittade jag i ca 10 minuter.

Direkt kom jag fram i trav i en jättelåg form. Jag red volter, skänkelvikningar på långsidorna och övergångar.

Efter ca 7 minuter red jag i en samlad trav, fast under lättridning. Jag red öppnor och övergångar. Sedan la jag ner henne i låg form igen och gjorde många volter.

Under detta passet red jag i jättemånga olika former och det passade nog Sharon för fy vad bra hon gick!

Imorgon ska jag longera henne och nästa vecka ska vi mest ha kul och finslipa inför helgen.

Vi har en rolig vecka framför oss! På lördag ska vi till Flyinge och rida mönstringen för Talang Skåne. På söndag ska vi tävla!

Söt som socker!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-1/3572602/images/2013/pic_510d8dd0e087c321be3d236e.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-1/3572602/images/2013/pic_510d8dda9606ee09b735e964.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0