Bad.

Dålig uppdatering från min sida.. vi mår bra och jag har haft en underbar nyårsafton med famlij, släkt och Matilda.
Matilda va hos oss och vi hade det riktigt roligt, mycket skratt, fotade massor osv. I går träffade vi kompisar, Danne och hans kompis. Stack ner till stallet för avi hade ingenting att göra, mockade, blanda mat osv. Gick en runda med Chakira, trickträna lite på vägen. Duktig pålle <3 
Hon fick syn på hjortar och tramsa lite. Men jag blev förbannad för hon bara hoppade runt och då har hon noll respekt. Då gac hon sig, dock blev hon lite stark. Men hon lugna sig. 
Sen fick hon gå ut i hagen i gen. 
 
Nu sitter jag på mitt rum, har nyss duschat, ska snart till tandläkaren -.- sen blir det stallet, rida älskling. 
Vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0