Chakira idag

Idag hade jag tid till stallet så fixade lite med C osv. Anton ville med och såklart fick han de! Började med att blanda mat mocka osv. Hon hade börjat springa runder i hagen och sparkat osv så jag släppte henne i ridhuset ett tag, satan vad hon sprang! Innan vi gick upp så rullade hon sig, tror hon tyckte de va rätt skönt :) gick upp i stallet och rykta henne. Jeanette mätte henne (152) först va hon rädd, men lugna sig snabbt. Kul att veta hur hög hon är! Sen fick hon vara kvar inne och värma sig. Sopa undan utan för hennes box och sen stack vi hem. Imorgon vet jag inte vad jag gör med henne, får helt enkelt se. Om 10 dagar ska hon sättas i gång <3 underbart!! Men nu ska jag städa upp på mitt rum och lyssna på One direction :)) hörs mer i kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0