Dagen idag

Idag körde mamma mig hem från skolan. Jag käkade lite och stack sen till stallet.
Där red jag Sharon medans mamma nickade och fixade maten. Egentligen ville jag verkligen inte till stallet idag, jag hatar att rida när det är så kallt för man håller på att dö + vi har mycket i skolan. Så därför hjälpte mamma mig, snällt :)

Sharon joggade jag bara. Hon har gått hårt nu dessa dagarna så hon fick ta det lugnt idag. Imorgon ska hon vila! :)

Just ja, igår kunde man börja välja gymnasium. Jag valde igår, jag hade bara glömt det annars. Jag har varit säker på vad jag vill nu ett tag.
Som första val valde jag Åby skolan i Klippan, Samhällsvetenskap med inriktning beteendevetenskap. Andraval valde jag Åbyskolan, Naturvetenskap med inriktning naturvetenskap (dom har bara en inriktning)

Jag valde 6 olika skolor, med samhälle och naturvetenskap.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0