Film

Hejsan!
 
Just nu sitter jag och kollar film. 
I går va ju Matilda med mig i stallet, vi fotade lite. Men Chakira va inte alls sig själv. Kände inte igen henne. Till och med Matilda sa att hon va konstig. I allafall, vi började att fota lite "mysbilder" eller vad man ska kalla de, redan där mörkte jag att något va fel, vi skulle trickträna men hon ville inte alls, brydde sig inte ett dugg. Stod bara och titta på allt annat. Sen ridningen va nog de värsta på länge.. hon bocka, sparka och lyssna inte alls, va jätte stel och bara streta emot. Red i ca 20 min sen gav jag mig. Ingenting funka, om jag hade suttit kvar och försökt jobba henne hade de bara slutat i en katastorf. Jag tror hon behöver sin vila nu. I dag ska vi typ bara ut och gå och i morgon börjar hennes vila sen får hon vila 4 veckor fram. Sen sätts hon i gång med longering, och sånt och vilar från ridningen i 2-3 veckor. Sen får vi starta om på nytt. 
 
Skolan börjar i morgon, kan väl säga att de ska bli skönt med dom vanliga rutinerna i gen. Men det blir lika stressigt om inte mer nu när vi snart ska göra nationella, söka in osv. Men de ska gå! 
Har i allafall bestämt mig för att jag SKA klara skola denna terminen. Jag SKA tro på mig själv. 
 
Nu ska jag kolla vidare, vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0