Hej allihopa!

Hejhej!

Jag slänger in ett inlägg nu. Jag vet inte varför Emma bloggar, vi har mycket i skolan och jag kan inte hålla uppdateringen på topp själv.

Lorrie har fått skor fram, idag fick han springa i ridhuset och imorgon ska jag rida honom.

Sharon joggade jag igår, barbacka på hacket. Hon gick bra fast hon busade några gånger men det är bara kul!
- Sjukt, jag har aldrig sett en så glad häst som Sharon. Hon är lika glad om jag kommer med en sadel eller med mat. Öronen rakt fram och man riktigt ser glädjen i ögonen! Kul med sånna hästar!

Ja vad händer annars då? Inte för att skryta men jag fick A på mitt senaste prov i fysik hehe :)

Imorgon ska jag upp 7.30 och rida i skogen med Jennie. Sen ska jag hem och soooova innan jag ska till stallet igen för att rida Sharon.

Ha det bra, hörs!

Så här såg Lorries man ut när jag tig av täcket haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0