Klippan.

Har nyss kommit hem från Klippan. Matilda kom hit tjugo i fyra, städade mitt rum och sen gick vi ut och fota snabbt som atan.. eftersom det va så kallt så ville vi inte vara ute. haha. Pappa kom och hämtade oss hemma hos mamma halv fem och då körde vi till Åbyskolan. Kollade på Vård och omsorgs- programmet och pratade lite med en lärare. Så jag har nu valt vad jag ska välja osv. 
Åby får bli förstavalet :) riktigt trevligt och tror att det kommer passa mig rätt bra. Dom tog bara in 15 st så ska söka in typ i morgon. 
Har iallafall nyss ätit lite, ska byta om och vänta tills Anton kommer hem för han ska med till stallet. Pyssla om C lite och sen får vi sticka hem igen och då ska läxor göras, duscha och sen sova. Skola i morgon efter det ska jag va med min pojkvän och plugga. Fullproppad vecka, men aja!
Nu ska jag göra mig klar, hörs senare!
Vinterväder <3
HAHAHAHA, ja detta va jag i dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0