Lorrie idag

Idag körde vi Johan in till Helsingborg efter skolan. Direkt efter stack jag och mamma till stallet och gjorde iordning Lorrie.

Jag gick ner med honom och lät han springa av sig.
Sedan kom Jeanette ner. Idag hade vi inte Seller där nere. Det brukar vi ha annars ifall han skulle bli rädd. Då hade han sprungit till honom.

Jag skrittade några varv och travade några varv. Han var jätteduktig, gick framåt av sig själv. Han var som en dröm att rida!

När vi kom på kortsidan så blev han rädd för ngt och kom fram i galopp haha!

Idag red vi över bommar för första gånger i skritt och trav.

Han skötte sig super idag! Jag är så otroligt lycklig som får chansen att äga en sådan häst som honom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0