Löshoppning idag

Som Emma skrev innan så löshoppade vi idag. Jag löshoppade både mina + en an Jeanettes.

Sharon hoppade 1m men hon blev lite rädd. Hon blir det ibland, så jag sänkte till henne, sen hoppade hon igen, älskling <3

Lorrie hoppade 1,25 cm. Han tyckte det var väldigt kul men dom första sprången är så roliga så man hade kunnat dö av skratt. Eller iallafall jag.

Jeanettes häst Damen skulle hoppa av sig för hon hade varit busig haha. Hon var också duktig och väldigt pigg. Hon stannade aldrig efter hinderna som många andra hästar gör. Hon sprang hela tiden så jag och Jennie fick vara snabba och höja haha.

Som vanligt glömde jag kameran hemma :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0