Phu.

Tid till datorn och kunna blogga!
 
Har inte haft så mycket tid över.
 
Igår hände inget speciellt, skola som vanligt sen hem äta och cykla till stallet. Tog hand om C och fixade grejorna som ska fixas. 
 
Idag, fick börja söka in på gymnasie (det preliminära, stavas de så?) fast vi har 1 månad på oss så ska först gå på några öppethus och sen söka när jag är säker. Va på öppethus i Helsinborg i dag på Drotting Blanka tillsammans med pappa och Matilda. En liten liten skola med väldigt trevlig personal och elever. I morgon ska vi till Åbyskolan i Klippan pappa och Matilda ska med då också. Tittar mest på Vård och Omsrogs-programmet. 
När man har gått ut gymnasiet efter som 3 åren om du går VO programmet så är du undersköterska direkt. Vilket är skönt, för då kan man ju hitta jobb osv. Vill man då plugga vidare så får man då välja högskoleförberedande program vilket jag inte vill göra eftersom jag redan är så äckligt skoltrött. Hehe. 
 
Sen börja vi även med syslöjd i dag, som nu såg i Sannas senaste inlägg så har vi ett sammarbete på G. Men vi kommer inte att avslöja detta förren set är klart! Kan säga att ni kommer gilla de, för de gör vi små DK (dressyrkusiner) nördar ;) kommer bli riktigt bra!
 
Men nu ska jag fixa det sista sen kallar faktiskt sängen. 
Hörs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0