Sharon idag

Igår (tisdag) var det fullt i ridhuset så jag red ut en sväng. Jag tycker om att rida i skogen men Sharon är så jävla pigg så jag håller på att åka av haha!

Men idag höll hon sig på jorden. Det var vid ett tillfälle som hon stannade för hon var rädd för något, så bad jag henne att gå framåt men då reste hon sig. Inte så högt men för att visa att hon minsann inte skulle gå där. Jag sa till henne, hon blev då arg på mig och reste sig en gång till. Jag sa till henne igen och då gick hon förbi.
Seriöst, det va en sten hon va rädd för?

Men annars var hon duktig. Jag hade till och med så bra kontroll på henne i galoppen att jag kunde göra några enkla byten. En del blev bra, andra mindre bra.

Nej, nu ska jag försöka sova, hörs imorgon.

Btw. Videokameran vill inte samarbeta med datorn så jag får fixa filmen på något annat vis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0