Swarowskipannband

Jag har kollat på Swarowskipannband som Lorrie ska ha sen när han är stor kille och ska tävla, vilket är om många år xD nej men han vill va extra fin på treårstestet som är i Maj tror jag.

Men jag vet inte vilken färg det ska va. Jag vet heller inte om han ska ha stora eller små swarowskipärlor.
Jag har några färger att välja mellan: Guld, Silver, Champagne eller tvådelat pannband med svarta swarowskistenar. Det tvådelade är dock ungefär 400kr dyrare.

Vilken färg tycker ni jag ska ha?

Pannbanden ska minst vara lika svängda som det svarta. Jag är kär i svängda pannband.


Kommentarer
Postat av: FRIDA ELMLUND

Tror han hade blivit kanonsnygg i champagne! :D

2013-01-06 @ 20:26:26
URL: http://fridaelmlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0