Vad händer med C? :(

Chakira är inte sig lik, inte alls.. vet inte vad som har hänt. Riktigt tråkigt. 
Hon är ju alltid så go och glad annars, ska pussas osv. I dag va hon jätte sur, skulle bitas, försökte sparka när jag gick bakom osv.. det har hon ALDRIG gjort innan. Då fatta jag direkt att de va något som är fel. Men vet inte vad. 
Mamma och Peda trodde de va för att hon vilar och hon blir rastlös.. kan ju va så, så ska försöka se om jag får någon kontakt med henne och kan trickträna lite. Hoppas att det blir bättre. 
 
I morgon ska jag och Anton till stallet när vi vaknat, mockar osv. Sen tröttar vi ut huvudet på henne och ser i fall hon blir glad i gen. Ska pyssla om henne lite, göra om flätan i svansen, borsta, smörja hovar. 
 
Kollar just nu på film och kommer nog däcka snart, Anton somnade och han sa att vi skulle ha en tävling om vem som kunde vara vaken först. Tror att jag vann? ;) 
Men vi hörs i morgon!
Fina du.. bli ditt glada och goa du i gen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0