Väntar på bästavän.

Hem kommen från skolan, fick reda på att jag är en av dom som ska göra nationella prov på måndag, åhåhåhh nervöst! Gjorde test i matte och svenska, svenskan blev jag godkänd i.. Matten får vi liksom inga betyg utan gör bara ett test för att se vad vi ska träna mer på och vad vi har klarat av. Men det gick bra ändå. No:n fick vi också tillbaks och där va jag också godkänd förutom att jag skulle ge fler exempel på saker och ting.
 
Väntar på att Matilda ska komma, hon ska sova här i natt. Ska dra till stallet och hitta på något kul :) Men vi brukar oftast skratta så vi får ont i magen och tårarna rinner x) haha. 
Men vi hörs mer i kväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0