Äventyr

Igår var jag och Sharon på ett äventyr. Vi var på en Pay & Jump :)

Vi hoppade 60 och 70 cm.

På framridningen var hon heeeelt galen och bara gnäggade och sprang och blev sjukt stark. Men sen kom jag på att varje gång hon gnäggade så kunde jag göra halt vilket funkade jättebra för hon lyssnade bra på mig sen och hon var tyst haha.

I 60 cm så tittade hon lite på alla hinder. Vi fick några språng som blev lite roliga men vi kom runt felfritt.

I 70 cm så tittade hon knappt på ngt hinder alls, 7an tittade hon på men inga andra. Samma här, vissa språng blev väldigt roliga. På 5an petade hon mer en bom men det var mitt fel för jag drev bara framåt och då kom vi ganska tokigt där.

Jag tycker det är bra för henne och komma ut och hoppa. Hon tycker dela det är roligt men också så får hon titta
på lite läskiga saker också.

Jag vet att hon hade klarat högre men jag är ganska feg så vi håller oss till dom lite lägre höjderna. Vi hoppar ju bara för det är roligt :)

En film håller på att laddas upp :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0