Hej!

Det var väldigt längesen vi bloggade.
Tänkte berätta lite om Sharon.

Sharon går superbra just nu vilket känns bra eftersom det är PonnyDerbyt nästa vecka. Idag gick hon extremt bra. Jag kom också på varför, jag gjorde skolor när jag travade fram och svaga slutor i galoppen innan jag samlade henne. Det kan bero på det.

I måndags var vi på en Pay & Ride. Vi skulle hoppa 80 cm 2 gånger men efter första gången så ändrade vi höjden till 90 cm andra gången (med övertalning från Jeanette haha) I 80 cm så blev vi felfria men på 90 cm så stannade vi 2 gånger tror jag och rev något. Men vi kom runt. Jag tror nästan att det var första gången vi hoppade en hel bana på 90 cm.

I Onsdags var vi i Falsterbo. Efter att ha sett 6-åringarna så vill jag ännu mer betäcka någon häst med antingen Blue Hors Hotline eller Sir Donnerhall. Satan vilka fina avkommor! Särskilt Hotlines, rörde sig som gudar!
Vi kollade på Ponny-küren och fy vad avundsjuk jag är på dom som får rida kür. Jag vill också!

Här får ni några bilder från i Måndags, antingen är det min kompis Elina eller Marika som har fotat dom, tack! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0