...

Som vanligt kan jag aldrig sova...
Jag har somnat vid 3-4 tiden varje dag i ungefär 1 vecka. Hopplöst...

Imorgon har vi sista riktiga skoldagen. Nästa torsdag har vi skolavslutning. Jag och mina kompisar ska spela men jag vet inte om jag vågar... Funderar på att hoppa av.
Ska bli såååå skönt att slippa detta sen. Börja på en ny skola, få nya kompisar och allt. Är så trött.

Imorgon ska Sharon tömköras, Torsdag ska vi starta en Pay & Ride, rida igenom FEI lagtävlan och FEI individuella mästerskap inför Åstorp sen, fredag, funderar på att hoppa lite studs.


Kommentarer
Postat av: Josse

Du får inte hoppa av nu Sannanas :( Bell behöver backup gitarren och du klarar det perfekt :)

2013-06-06 @ 20:24:25
URL: http://forgotten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0