Skola imorgon.

Skola imorgon, inte alls mycket kvar nu! Sååå skönt!

Idag red jag C, till en början tramsa hon mycket, sparka osv. Men jag sa till henne ordentligt innan hon skulle börja hålla på mer, hon ville inte alls jobba efter de. Men jag gav mig inte, tänkte bara "om jag ska behöva sitta här i 30 min eller 3 timmar så, fine" jag höll mig lugn, avslappnad och klappa henne såfort hon gjorde något rätt. Efter 10 min gick hon super fint, bästa dressyrpasset på läääänge kan jag lova. Gjorde massa volter, ökningar, minskningar och halvhalter innan snett igenom. Avsluta när hon slappna av och jag kände att hon lyssna. Hur nöjd som helst :) men nu ska jag sova, bloggar imorgon. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0