Tillbaka!

Hej!
Nu är jag tillbaka. Jag behövde bara en paus från allt.

Anledningen till att jag inte har mått bra är mest för jag inte har kunnat sova. Jag har sovit ungefär 3 timmar sammanlagt på en vecka. Så fort jag ska sova börjar jag tänka på Sharon, tävlingar, SM osv. Det slutar alltid med att jag är inne på TDB och kollar tävlingar.

Ett mål som jag har haft med Sharon hela tiden är just att rida SM. Vi red ju på 64,47% i Åstorp, riktigt nära. Vi har 2 nationella starter kvar innan SM och chansen för att få båda kvalen där är ganska liten. Det är det jag oroar mig för hela tiden.

Jag vill rida SM så sjukt mycket, ingen kommer någonsin förstå hur mycket det skulle betyda för mig om jag red 1 ponnySM, speciellt om jag red det på Sharon.

Det hade underlättat om jag fick ha henne 1 år till eftersom vi bara hade satsat på nationella tävlingar nästa år isf, men eftersom hon inte är min och att vi har sagt att jag ska ha henne till hösten så är chansen ganska liten att jag får ha henne 1 år till.

Sharon är liksom Sharon och hon kan man bara inte släppa så. Jag tror det hade varit lite enklare att släppa henne om jag fick rida ett SM eftersom det var målet.
Vi får helt enkelt se, nästa tävling är Derbyt och då får vi hoppas på det bästa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0